Sérült vagy hibás termék

Futárszolgálat szállítása esetén, kérjük, az áru kézhezvételekor minden esetben ellenőrizze annak sértetlenségét a futár jelenlétében, ha sérült a termék, ne vegye át a szállítótól, készíttessen róla jegyzőkönyvet!

Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.

Ha a csomag kibontása után a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:

  • Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk e-mail címünkre. (vorsas@vorsas.hu)
  • Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.

Figyelem, mindez szállítás esetén akkor áll fenn, ha a szállító jelenlétében nézi át a terméket és még a szállító is jelen van!

A csomag hiányos, vagy nem azt az árut kapta

Ebben az esetben kérjük, írjon e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk…

Működési hibás termék

Főleg gépek esetén, ha működési hiba lépett fel a terméknél, a leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül hozzánk. Szervízünkben megvizsgáljuk és javítjuk a terméket (elsősorban gép). Más szervízekről a gyártó honlapján érdeklődhet.

Ha nem tud kapcsolatba lépni a szervizzel, írjon e-mail címünkre, írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát. Bármilyen, így nem csak nálunk vásárolt hegesztőgép szervízelésében is tudunk segítséget nyújtani.

  • 50 kg feletti csomagok esetén:
    egyeztessen velünk, amennyiben a szállításban segítséget kér, főleg nagy tömegű gépek esetén ajánlott.
  • 30 kg alatti csomag esetén:
    megkérjük, hogy ebben az esetben juttassa el hozzánk Ön a terméket.

Ha árut küld vagy hoz vissza, minden esetben csatolja a következő dokumentumokat:

  • Számlát (másolat)
  • A jótállási jegyet
  • A hiba, probléma leírását
  • A géppel kapcsolatos egyéb dokumentumokat
  • Az Ön elérhetőségét

Nem kapott számlát a futártól

A számlát vagy szerződéses partner esetén a szállítólevelet a kiszállításkor mellékeljük a csomaghoz. Amennyiben a csomagban nincs benne a számla, úgy azt postai levélként partnerünk megadott számlázási címére küldjük.

A garancialevél nincs kitöltve

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll.

Rendelés lemondása – A vásárlástól való elállás

Rendelés törlése

Amíg nem kapta kézhez a terméket – vagyis „nyitott” a megrendelés – Ön is törölheti a rendelést a saját Fogyasztói fiókjában azaz az Ügyfélközpontban.

Rendelés törlésének lépései:

  • Felhasználói fiókjában kattintson a „Rendeléseim” ablakra
  • Válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján.
  • Ha egy terméket rendelt: Kattintson a fent látható „Megrendelés törlése” linkre.

A törölni kívánt rendelés azonosítóját küldje el e-mail címünkre. Ha csak bizonyos tételeket szeretne törölni, akkor kérjük írja meg azok cikkszámát, megnevezését és a rendelni kívánt darabszámot. Ha új tételt is szeretne hozzátenni, akkor kérjük jelezze a levélben, hogy szeretne még rendelni, és rögzítse új rendelésben, amelyet kollégáink lehetőség szerint összevontan kezelnek majd az előző rendeléssel. Az új rendelés megjegyzés rovatába kérjük írja be, hogy melyik rendelésével vonjuk össze. Számlázó szoftverünkben ennek megfelelően javítjuk az összerendelésre vonatkozó kedvezményt és egyéb beállításokat.

Elállás a vásárlástól

Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?

Fogyasztó a lenti leírásban azt jelenti, aki a terméket használja, hasznosítja. A kereskedő a terméket csak tovább értékesíti, vagyis nem hasznosítja.

Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.

A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.

Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási nyilatkozat letöltése itt. Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti az árát a Fogyasztó által megadott bankszámlára történő átutalással. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztó a terméket az eladó telephelyének raktárába köteles visszajuttatni.

Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

Árucsere és visszáru szabályai kereskedőknek

Kereskedőknek termékek más termékre történő cseréjére, esetleg visszárujára a nálunk vásárolt termékek előzetes igénylése esetén van lehetősége, amennyiben azokat fél éven belül vásárolta. Ez esetben a kereskedőnek számlával kell bizonyítania a vásárlás tényét és meg kell indokolnia a visszáru vagy árucsere szükségét.

Termékcsere és visszáru szabályai:

  • Visszáru/Árucsere igényt előre be kell jelenteni (telefon, email) a hozzárendelt kapcsolattartónak vagy ügyfélszolgálatunknak.
  • Kereskedőnek e-mailben el kell küldenie részünkre, hogy mit és mennyit szeretne visszahozni, számlamásolattal igazolva. Ezen kívül néhány sorban írja le milyen indokkal.
  • A Vörsas Kft. kapcsolattartójának jóvá kell hagyni a visszárut és jelezni a raktárnak annak várható érkezését.
  • Jóváhagyás esetén a kereskedő számlázza vissza a Vörsas Kft. felé a termékeket a vételi ár 70%-ért vagy a munkatársunk által visszaigazolt rosszabb feltétellel.
  • A kereskedő gondoskodik a visszaszállításról, ha nem tudja megoldani, akkor jelzi ügyfélszolgálatunknak.
  • Csak ép és bontatlan terméket tudunk visszavenni.
  • Jellemzően saját gyártású vagy általunk importált csőidomokat tudunk visszavenni.
  • Általában a cserét a következő rendelésnél szoktuk megoldani.

 

Szükséges a számla bemutatása is a garanciajegy mellett?

Igen, szükséges. A vásárláskor kapott bizonylat és jótállási jegy megőrzése szükséges ahhoz, hogy a termék meghibásodása esetén eljárhassunk, tehát jogosan figyelmeztetnek arra az eladók, hogy a számlát is meg kell tartani vagy le kell másolni.

Abban az esetben is kötelesek vagyunk kifogásukkal foglalkozni, ha nem mellékeltünk jótállási jegyet, vagy ha azt hibásan töltöttük ki.

Számla átvételéről minden esetben bizonyosodjon meg. Amennyiben a csomagban nem talált számlát és/vagy központunktól 8 munkanapon belül nem érkezik meg a számla, úgy kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknál.

 

Eladó védelme

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.